Zacuto FS5 Recoil

לאחרונה הבאנו את הריגים החדשים של זקוטו למצלמות סוני FS5. הרכבת הריג על ה FS5 בעצם מקנה למצלמה כמעט את כל התכונות שיש ל FS7, ולשמור על היתרונות של ה FS5.

בבניית הריג, זקוטו הצליחו להתמודד עם כל האתגרים הארגונומיים של המצלמה, ולהפוך אותה למצלמה נוחה מאוד לשימוש, להוסיף יציבות ותמיכה אוניברסלית.

הריג מורכב ממספר חלקים:

Zacuto VCT Universal Baseplate – הלב והחלק המרכזי של הריג. הפלטה התחתונה כוללת כותפת נוחה, וחיבור VCT, המאפשר לעבוד עם פלטקות סטנדרטיות של סוני. ניתן להתאים את מיקום המצלמה על הבייספלייט בכדי לקבל יציבות מקסימלית עם סוגי העדשות.

FS5 Top Plate – הפלטה העליונה מתחברת בנוסף לידית העליונה המקורית, ומציעה אפשרות למתקונים של מקלטי סאונד, מקלטי וידאו, או מתקון של מוניטור, ובנוסף בחלק הקדמי יש חיבור לבאר 15 מ"מ למתקון של המוניטור המקורי של המצלמה.

FS5 Z-Finder Pro – ויופיינדר סטנדרטי של זקוטו המותאם ספציפית למוניטור המקורי של ה FS5. דיופטר מתכוונן, ציפוי נגד ערפל, הוד ואפשרות להגדלה פי 2 המקנה תחושה של מוניטור גדול.

FS5 Grip Relocator – מאריך ידית מתכוונן. החלק האחרון ואולי המשמעותי ביותר, הוא בעצם החלק שגורם ל FS5 להתקרב ל FS7, מאפשר אחיזה נוחה של המצלמה מבלי לאבד את יכולות השליטה של הידית.

zacuto_z_s5zr_sony_fs5_z_finder_recoil_1217644 zacuto-fs7-z-finder