הצוות הטכני באוטופיה והצוות הטכני של הלקוח המפעיל את הציוד במהלך יום הצילום מקפיד על בדיקת ציוד לפני יציאה ליום הצילומים.
בדיקת הציוד בטרם יציאתכם לשטח מאפשרת ראש נקי ושקט בעת הצילומים ומאפשרת את זרימת תהליך עבודה המתוכנן ליום הצילום. המשכיות הצילומים יקרה מפז. מעבר לעובדה שכל דקה עולה כסף רב משלל היבטים כגון שעות נוספות לצוות ולשחקנים, תשלום נוסף על הלוקיישן ועוד. לפעמים יש מקרים בהם תוכן הצילום הוא חד פעמי ולא ניתן לשחזר אותו שוב בזמן אחר. תנאי הכרחי ליום צילום מוצלח שבו הכול מתקתק הוא תקינות הציוד והכרתו המלאה. ובכך מסתמן אחד מתפקידיהם החשובים של הצוות הטכני בהפקה – לאפשר רצף צילום מתמשך ללא מעצורים טכניים.

צוות אוטופיה פועל סביב השעון בבדיקת תקינות הציוד ותחזוקתו ובשאיפה להגיש ציוד איכותי ותקין ללקוחותיו. על אף נתון זה, הצוות הטכני של הלקוח נדרש גם הוא בבדיקת הציוד מצדו בטרם יציאתו לשטח, ובכך לאשר שיודע להפעיל את הציוד בכללותו ולאשר את תקינותו מצד הלקוח המזמין. בדיקת הציוד מצד נציגי הלקוח נותנת בקרה נוספת על הציוד ומוודא שאכן כלל הפריטים שהוזמנו יכולים לעבוד אחד עם השני בצורה מושלמת כפי שתכנן המזמין. על כל בעיה שעלולה לצוץ במהלך הבדיקה קיים תמיד מענה מלא מצוות המחסן המאומן, המיומן והמוסמך לפתור כל בעיה טכנית או לוגיסטית בטרם יציאתכם ליום הצילום. לעיתים עולות בעיות, לפעמים בעיות טכניות שצריך לפתור ולעיתים אין מדובר כלל בבעיה טכנית אלא בחיבוריות לא נכונה או פרוטוקולים שלא מיועדים להתאים ולעבוד יחד גם אם כלל הפריטים עובדים נהדר כל אחד בנפרד.

אצלנו באוטופיה מנסים להימנע מבעיית אי התאימות הציוד ו/או חוסר ציוד משלים עוד במעמד ההזמנה של הלקוח ובמהלך הבדיקה הטכנית השגרתית שמתבצעת במחלקת המבצעים (מחלקת ההזמנות של אוטופיה). אנו מקפידים שכל הציוד המוזמן יוכל לעבוד יחד ושתהיה הרמוניה ברשימת הציוד, ואם מגלים משהו לא תקין ברשימה אנו מיד יוצרים קשר להבנת התמונה המלאה. אך גם כאן ישנם מקרי קיצון וגם כאן יכולות להיווצר בעיות אי תאימות כלשהן. ולכן, גם מהיבט זה אוטופיה מקפידה שהציוד ייבדק ע"י אנשי ההפקה בטרם יציאתם לצילומים.

עדיף להשקיע כמה רגעים נוספים בבדיקת הציוד במחסן מאשר לאבד זמן יקר ביום הצילום. הסבר של הצוות במחסן על הציוד בנוכחות הלקוח חוסך זמן יקר בתפעולו במהלך הצילומים.

  • הציוד נבדק

  • רואים שהכול עובד

  • יוצאים לדרך

בכל מצב ובכל שעה ובכל מקום שאתם נמצאים – אנחנו כאן 24 שעות לפתור כל בעיה שתצוץ בשטח, ביעילות ובמהירות האפשרית.